Jejak-jejak Di Pantai Zaman

~The Footprints of Time~

KEMBARA II DI BUMI AMBIA

TH telah menetapkan tarikh aku berlepas ke Madina pada 311009. Niat aku untuk menaiki pesawat akhir ke sana tidak tertunai lantaran tiada keizinan Allah swt. Buat masa ini aku sedang sibuk membuat persediaan kelengkapan dan pakaian termasuk ubatan sebagai bekalan selama 45 hari di sana bersama isteri dan anak saudara isteriku.

Hari ini aku menyusuri KL yang sudah sekian lama ditinggalkan justeru cuti bersara sejak 230909. BIMB & CIMB dilawati bagi melunaskan beberapa urusniaga penting sebelum berangkat, terutamanya hutang piutang dengan beberapa individu dan tidak lupa mengemaskinikan akaun BSN ibu di desa yang memerlukan perbelanjaan rawatan dihujung usia serta wang saku W. Mutaali di Mat3 untuk pulang bercuti pada November 09.

InsyAllah aku akan mulai mencoret dan berkarya sepulangan dari Makkah nanti dengan lebih gigih dan bertenaga bagi membina dan mewarnai pemikiran masyarakat pembaca dan pemikir yang mencari keredhaan Allah. Labbaikallahumma Labbaik.....

0 comments: